За Въпроси:  sales@afya-pharmacy.bg
За Въпроси:  sales@afya-pharmacy.bg
Уважаеми клиенти, временно премахваме опцията "Бърза поръчка", както и "Поръчай онлайн, вземи от аптека". Извиняваме се за причиненото неудобство.
Лошите навици, които съсипват косата ни

Лошите навици, които съсипват косата ни
1. Разресваме косата си, докато е още мокра.
Косата е най-слаба след излизане от душа. Разресването й трябва да се прави под душа, след поставяне на балсам или маска, с широк гребен. Ако по някаква причина не желаете да разресвате косата под душа, използвайте продукт, специално създаден за разресване на мокра коса, без да предизвиква увреждане.

2. Сушим косата си с хавлия.
Да не бъдем драматични, но засушаването на косата с обикновено хавлия за баня е един от най-големите грехове, които можете да извършите спрямо нея.

Грубата текстура на тези хавлии не е подходяща за косата. Ако искате да сушите косата си с хавлия, заложете на микрофибърна.

3. Не използваме продукти за термозащита.
Защитата от топлина е едно от най-важните неща, които да направите, за да пазите косата си. Преди да припарите до сешоара, винаги трябва да обработите косата си с някакъв спрей за термозащита.

Изтощено коса?!Вече не с тези натурални продукти за термозащита

4. Спим върху косата си.
Не, не предлагаме да не спите, за да избегнете увреждане на косата си, но спането върху копринена калъфка за възглавница ще направи чудеса за косата ви (и за лицето).

5. Прекаляваме с боядисването.
Препоръчително е боядисването да се прави не по-често от веднъж на 4-6 седмици. Ако го правите по-често, не пропускайте редовното прилагане на терапия за боядисана коса.

Безопасни ли са боите за коса?

6. Използваме грешната четка.
Четките с изкуствен косъм са най-подходящи за супергъсти коси. Естествените косми са подходящи за тънки, прави коси. Смесените четки са най-популярни, тъй като те стават за почти всеки тип коса. 

7. Къпем се с много гореща вода.
Дългите и горещи душове могат да изсушат косата и кожата. Ако косата ви е склонна към накъсване и дехидратиране, пробвайте да намалите малко температурата на водата, с която се къпете.



Какво е самоефективност? Какво е самоефективност? Или как да повишите самочувствието си и да изтръгнете корените на съмнението в собствените възможности... Подробно
Кратък наръчник по грижа за сутиена Кратък наръчник по грижа за сутиена Колко често трябва да перете сутиена си не е точна наука. С правилната грижа качественият сутиен може да издържи с години.  Подробно
Мляко от хлебарки – обещаващата нова „суперхрана“?! Мляко от хлебарки – обещаващата нова „суперхрана“?! То е много хранително - съдържа всички девет есенциални аминокиселини, необходими на човешкото тяло (на повечето храни на пазара им липсват една или повече). Освен това е богато на протеини, въглехидрати, мазнини.  Подробно
Да дадем шанс на растителните протеини Да дадем шанс на растителните протеини Когато решите да вкарате повече растителни протеини в диетата си, е възможно храносмилането ви да бъде подложено на предизвикателство. Това е така, защото за разлика от животинските протеини, които лесно се приемат от телата ни, то растителните протеини са по-трудни за смилане и усвояване. Подробно
Какво трябва да правят работещите татковци, за да се чувстват добре Какво трябва да правят работещите татковци, за да се чувстват добре Модерните работещи бащи са значително по-ангажирани в родителските грижи и отговорностите по дома в сравнение с предишните поколения. И това в допълнение към огромните изисквания в работата! Подробно
Митове за пристрастяването, които само водят до неговото задълбочаване Митове за пристрастяването, които само водят до неговото задълбочаване Независимо дали става въпрос за алкохол, опиоиди, кокаин или някакви други субстанции, пристрастяването влияе негативно върху физическото и психическото здраве. Подробно