Рестартираме лоялната ни програма! Вижте тук!
contacts
afya
Марки
Категории
Продукти Разширено
Лоялен клиент
0

Kарта „Афиа лоялен клиент“

Скъпи приятели,

Благодарим ви, че сте част от нашето голямо семейство!

Информираме, че предстоят промени в програмата "Лоялен клиент" на аптеки Афиа. Съвсем скоро ще можете да се възползвате от още повече промоции, специални предложения и награди. Настоящата програма ще бъде активна до края на годината, с възможност да събирате точки и през ноември, които да изразходите до края на декември.

Нека заедно направим този период още по-приятен!

Бъдете готови за новата ни програма през 2025 година!


Общи условия





Уважаеми потребители на карта „Афиа лоялен клиент“,

Сигурността и поверителността на вашите лични данни са изключително важни за нас и ние вземаме необходимите мерки, за да ги съхраним като се съобразяваме с  Регламент 2016/679 (Общ регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и подзаконовите актове по прилагането му.

Какво е „Afya карта за лоялен клиент”?
Това е карта, с която можете да се възползвате от промоционални цени, пакетни предложения и програми за лоялност в аптеки Afya.

Как да получите „ Afya карта за лоялен клиент”?
Ако сте пълнолетен и с постоянен адрес България, попълнете формуляр-заявление, с което приемате общите условия и ще получите „Afya карта за лоялен клиент” , която ще бъде активирана до 3 работни дни.

Как да използвате картата?
Представете картата на обслужващия Ви в аптеката фармацевт  по време на покупката.

Кои са стоките, за които получавате отстъпка?
Козметични продукти, хранителни добавки, медицински изделия, санитарни материали и други стоки, предлагани в аптеки Afya .
Промоционалните предложения могат да бъдат за категория продукти, продукти на определен производител или за вид артикул.
На отстъпки и промоции не подлежат лекарствата по лекарско предписание, както и храните за кърмачета до 1 година.

Кога получавате отстъпката? 
В зависимост от активната промоция или програма за лоялност,  Вие можете да получите отстъпка като намаление в цената  в момента на плащане, да закупите  продукти с намалена или специална цена или да спечелите бонус точки за следваща покупка.

Как да се информирате за активната промоция или програма за лоялност?
В аптеката ще Ви бъде предоставена  информация за моментната активност, продуктите, които участват в нея, както и продължителността и.
Същата информация можете да видите  на www.afya.bg или да се информирате на телефон 0887020292.
Ако желаете, тази информация ще бъде изпращана на посочения от Вас електронен адрес или като sms във формуляра-заявление.

Афиа фармаси ЕООД има право да променя условията за ползване на картата по всяко време, за което ще информира клиентите си по подходящ начин на сайта си  www.afya.bg, както и на посочените от картодържателя във формуляра-заявление телефон или електронен адрес.
Издаването на картата е безплатно. Валидността и е 5 години. За изгубена или повредена карта клиентът заплаща 1лв за преиздаване.

Лични данни, които ни предоставяте за издаване на карта „Афиа лоялен клиент“:
- имена
- адрес
- рождена дата
- e-mail адрес
- телефон
- пол

Вашите имена и адрес са необходими , за да идентифицираме персоналната карта, която получавате и на базата на която регистрираме уникален клиентски акаунт.
Данните, предоставени от Вас доброволно, използваме за да Ви направим още по-релевантни предложения, базирани  на Вашия пол и възраст, като използваме различни канали за комуникация: пощенски адрес, телефон и e-mail.
Обработка на лични данни за целите на получаване на реклама

Неперсонализирана реклама
За да Ви изпращаме информация за помоции, томболи, актуални продукти, месечни и седмични предложения, новини е необходимо да обработим следните лични данни:
• имейл адрес – ако сте избрали уведомяване по имейл.
• мобилен номер - ако сте избрали такова уведомяване
Ако при получаване на картата не сте избрали опцията за уведомяване, Вие няма да получавате такова.

Персонализирана реклама
За да Ви изпращаме информация за помоции, томболи, актуални продукти, месечни и седмични предложения,новини, които отговарят на Вашите лични интереси, ние анализираме Вашето покупателно поведение, За целта е необходимо да обработим следните лични данни:
• имейл адрес – ако сте избрали уведомяване по имейл.
• мобилен номер - ако сте избрали такова уведомяване
Ако при получаване на картата не сте избрали опцията за уведомяване, Вие няма да получавате такова.

Обработка на лични данни за целите на персонализирана оценка на данни

Ако имаме Вашето съгласие, ние ще оценим Вашето потребителско поведение чрез автоматична обработка и ще го свържем с Вашата конкретна личност. Чрез тази обработка на данни искаме да насочим нашите предложения към Вашите интереси.За целта оценяваме следните данни:
• име и фамилия, местоживеене, възраст, пол.
• данни за покупателно поведение: аптека, продукти и продуктова категория, възползване от промоции, честота на пазаруване, сравнение на тези показатели с показателите на други клиенти.
Продължителност на съхранение

Вашата потребителска информация и данни за покупателното поведение се съхраняват 24 месеца. месеца

Предоставяне на данните

Лични данни се предоставят на държавни органи, като органи за контрол на административни нарушения или за наказателно преследване, само в рамките на допустимото от закона.

Сигурност на данните

Ние предприемаме технически и организационни мерки за сигурност за възможно най-всеобхватна защита на Вашите данни от нежелан достъп. Осигуряваме работната среда, която физически ограничава достъпа до личните данни, както и  криптиране на определена информация като клиентски профил и формуляр за контакт на интернет страница. След това дадената от Вас информация се прехвърля в криптирана форма посредством SSL-протокол (Secure Socket Layer), за да се предотврати злоупотреба с данните от трети лица. Вие ще познаете това, когато видите, че в лентата за статуса на Вашия браузър символът катинар е заключен и адресната лента започва с „https“. Сигурността на данните се съобразява със съответното актуално ниво на технологиите.

Вашите права

Вашето право на информация и отказ
Вие имате право да изискате безплатна писмена информация относно лични данни , които са били запазени от аптеки Афиа. След като получите справката, ние ще предприемем незабавно, доколкото е допустимо от закона, евентуално необходимите корекции, запори или заличавания.
Вие можете по всяко време да оттеглите съгласието/съгласията си за бъдещо използване на Вашите лични данни.
Имате право по всяко време да откажете вашите лични данни да бъдат събрани и обработвани, а също така да поискате да бъдат заличени, коригирани или блокирани.

За целта изпратете имейл на нашето Длъжностно лице за защита на личните данни на personal.data@afya.bg

Декларации за съгласие

А. Да, желая моите лични данни (основни и потребителски данни), съхранявани от аптеки Афиа, да бъдат обработени за следните цели:
- неперсонализирана реклама
- персонализирана реклама

Б. Да, давам изрично съгласието си да получавам неперсонализирана информацията за промоции, томболи, актуални продукти, месечни и седмични предложения, новини по следните начини:
- e-mail
- SMS

В. Да, давам изрично съгласието си да получавам персонализирана информацията за промоции, томболи, актуални продукти, месечни и седмични предложения, новини по следните начини:
- e-mail
- SMS
Това съгласие можете да оттеглите с действие занапред по всяко време и без да посочвате причини. За целта е достатъчно да изпратите писмо с искането Ви на personal.data@afya.bg

При въпроси за всички процеси за обработка на данни във връзка с карта „Афиа лоялен клиент“,, можете да се обръщате по всяко време към:

аптеки Афиа
Длъжностно лице за защита на личните данни
e-mail: personal.data@afya.bg
Телефон 070010513.

Прочетох, разбрах и съм съгласен с Декларацията за защита на личните данни, която съдържа по-подробна и допълнителна информация (без това потвърждение Вашите данни не могат да бъдат обработени за горепосочените цели).

Изтегли файлове

debit Възползвайте се от нашата система за онлайн разплащания
като плащате с дебитна или кредитна карта
debit Доставките на поръчките се извършват чрез
куриерските услуги на Спиди АД