За Въпроси: +359 889 717 880
печелете бонус точки
докато пазарувате
Поръчайте онлайн
вземете от аптека
Спестете 2% и
безплатна доставка
debit Възползвайте се от нашата система за онлайн разплащания
като плащате с дебитна или кредитна карта
Новини
Страници :
  • ЗА ПОЛЗИТЕ ОТ АНАНАСА ЧАСТ 1.
    Когато споменем ананас, вероятно веднага се сещате за студена Пиня Колада, но този вкусен плод не е само да му се наслаждаваме по време на „happy hour“-а, защото пиенето, яденето и нанасянето на сока от ананас върху кожата е чудесен начин да я поддържаме свежа и искряща от здраве.
    Какво съдържа ананасът?
    Витамини – А, С, бета-каротен, тиамин, В5, В6, фолат. 
    чети подробно
  • СПОРТЪТ ПАЗИ ОТ ОСТЕОПОРОЗА
    Остеопорозата е много често костно заболяване, при което се наблюдава намаляване на костната плътност и свързани с това костни фрактури. Рисковите фактори за развитие на остеопороза са много и разнообразни. Някои от тях не могат да бъдат повлияни, като възраст, пол, наследствени и ендокринни заболявания. Други, обаче, могат да бъдат променени, за да се спре или забави прогресията на остеопорозата.
    чети подробно
  • КОТКИТЕ УСЕЩАТ ПРОМЕНИТЕ В КРЪВНАТА ЗАХАР
    Историците твърдят, че хората живеят съвместно с домашните котки от повече от десет хиляди години, затова не е чудно, че сме се приспособили към малките писани, както и те към нас. Много собственици на котки казват, че между тях и котката им има специална връзка. Вероятно това е причината котките така бързо да забелязват минималните промени в нас,
    чети подробно
  • ВКЛЮЧИ СЕ В БОРБАТА С РАЗШИРЕНИТЕ ВЕНИ
    Включи се в борбата с разширените вени, като разбереш повече за хроничната венозна болест и се запишеш за безплатен профилактичен преглед.
    „ВЗЕМИ КРАКАТА СИ В РЪЦЕ“ е национална информационна кампания за причините, рисковите фактори и симптомите при хроничната венозна болест. 
    чети подробно
  • ПЕРФЕКТНИЯТ КОРЕМ СЕ ИЗВАЙВА В КУХНЯТА. КАКВО ДА ЯДЕМ?
    Вдъхновили сте се да изваете стегнат и перфектен корем, тренирате всеки ден като луди, но мечтаните  плочки така и не се показват, а паласките пък така и не изчезват? Най-вероятно се нуждаете от промяна в диетата! Какво да консумираме, за да постигнем идеалния корем? Плодове и зеленчуци. Те са нискокалорични, но богати на антиоксиданти,
    чети подробно
  • КАК ДА НАПРАВИМ КАФЕТО СИ ПО-ПОЛЕЗНО ЗА ЗДРАВЕТО
    Кафето е една от най-популярните напитки в целия свят. Много здравни специалисти твърдят, че е и една от най-здравословните. За някои хора то е единственият източник на антиоксиданти в диетата. Ето няколко начина, с помощта на които можете да превърнете кафето си от здравословно в супер здравословно.
    чети подробно
  • СЕДЕМ ВКУСНИ ХРАНИ ЗА ВИСОКО ЛИБИДО
    Начинът на хранене оказва огромно влияние върху всички функции в човешкото тяло, включително и върху сексуалното желание. Следните храни, освен че са много вкусни, имат отношение и към представянето в леглото.
    1. Кедрови ядки.
    Съдържат цинк, който повишава сексуалния нагон.
    чети подробно
  • НЕДОСПИВАНЕТО ВОДИ ДО ОГЛУПЯВАНЕ
    Според проучване от 2018 година върху повече от 10000 души способността на тялото да функционира нормално намалява, ако не получава необходимата доза 7-8 часа сън. Толкова сън е нужен, за да използва организмът с пълен капацитет способностите си за комуникация, планиране и вземане на решения.
    Колко точно сън е необходим?
    чети подробно
  • ПОЛЗИТЕ ОТ СЛАДОЛЕДА. ЗАЩОТО ТАКИВА ИМА!
    Всички обичаме да похапваме сладолед в горещите летни дни, и не само. Отвсякъде чуваме за вредните ефекти, калориите, наддаването на тегло и всички други грехове, приписвани на сладките храни, но консумацията на сладолед в умерени количествa всъщност има ползи за здравето. Защо? Сладоледът е източник на витамини - А, В комплекс, С, Д и Е.
    чети подробно
  • КУПИ ПРОБИОТИК WAYA, СПЕЧЕЛИ НАГРАДА!
    Наслаждавайте се на почивката без стомашни проблеми и чревен дискомфорт с пробиотик WAYA. Това лято можете да сте 1 от 101 щастливци, които ще спечелят спа уикенд за двама, куфар или плажна чанта.
    чети подробно
Страници :