До -40% на слънцезащитни продукти
contacts
afya
Марки
Категории
Продукти Разширено
Лоялен клиент
0

В света на йога с Рали: пролетен детокс с йога (част 3)

В света на йога с Рали: пролетен детокс с йога (част 3)
Днес ще изпълним три пози, които стимулират и раздвижват ядрото на тялото, масажират вътрешните органи, спомагат за подобряване на метаболизма и натрупани токсини, повлияват много благоприятно храносмилателната система. Те са от групата на активните (противоположни на отпускащите) и могат да бъдат предизвикателство за някои от вас. Затова е важно е да слушаме тялото, намирайки златната среда – а именно това, което работи най-добре за нас.

Преди да преминете към комплекса, дайте си време за загрявка на мускули и стави. Не бързайте. Започнете да забелязвате на кои места задържате напрежение. С редовната практика постепенно ще се научите да разпознавате и откликвате на нуждите на тялото, да се движите осъзнато и да извличате максимални ползи.
След загрявката седнете удобно с изправен гръб за кратка пауза за няколко дълбоки вдишвания и издишвания, с които да се концентрирате и настроите за същинската част. Важно е дишането да е дълбоко, равномерно и спокойно.

Раздвижете гръбнака с упражнението „Котка Крава“.

Застанете на длани и колене в позиция "маса". Поставете китките си под раменете и коленете под бедрата. Дръжте гръбнака в неутрална позиция и с вдишване отпуснете корема, насочете опашната кост нагоре и извийте нежно гърба. Отворете сърдечната област, погледнете напред или към тавана. При издишване натиснете с длани постелката, заоблете гърба  в С-образна извивка. Приберете брадичката към гърлото и насочете погледа към пъпа. Продължете да се движите по този начин със собствено темпо, свързвайки напълно движенията с дъха. Нека дишането да е водещо. Дишайте бавно и дълбоко. Повторете 10 до 15 движения.

Предизвикайте се - поза Лодка:

Седнете на пода със свити колене и с длани поставени на земята близо до седалището. Стегнете корема, придърпвайки областта на пъпа навътре. Вдишвайки, повдигнете краката. Задръжте ги свити в коленете. Опитайте прасците да бъдат успоредни на пода. Ако се чувствате уверени вдигнете и ръцете и ги изпънете покрай бедрата. Ако имате опит в практиката, следващата стъпка е да изпънете краката. Задръжте 3 до 10 дъха. Отпуснете се за няколко дълбоки коремни вдишвания и издишвания.

Опитайте нещо различно - вариация на усукване:

От поза маса вдигнете торса и изнесете десния крак напред. Дясното коляно е под прав ъгъл. Издишайте завъртете горната част на тялото на дясната страна - към вътрешната страна на дясното си бедро. Поставете лява ръка на пода. Дясна ръка може да бъде изпъната към тавана или да почива върху дясно бедро. Задръжте гърба издължени и не позволявайте на тялото да пропада. Не „смачквайте“ ребра, дишането трябва да е свободно. Можете да обърнете поглед нагоре, ако е удобно за главата. Задръжте от 5 секунди до 10 дъха, след това отпуснете с издишване. Повторете на другата страна.




Прочети още
Стани част от нашия свят
Абонирай се и открий света на Аfya-pharmacy и неговите специални предложения
debit Възползвайте се от нашата система за онлайн разплащания
като плащате с дебитна или кредитна карта
debit Доставките на поръчките се извършват, чрез
куриерските услуги на Спиди АД