За Въпроси: +359 889 717 880
За Въпроси: +359 889 717 880
Списък с неща, които да НЕ правим, в състояние на СТРЕС

Списък с неща, които да НЕ правим, в състояние на СТРЕС
Стресът е нещо, което не можете да избегнете, но бихте могли да промените начина, по който реагирате на него. Често човек възприема дадена ситуация много по-лошо, отколкото е в действителност.

Когато тръгнем да се борим със стреса, трябва да знаем как да направим усилията си най-продуктивни. На първо място, това значи да се отървем от негативизма.

Повече негативизъм = повече стрес.
Ето малък списък с неща, които въобще не бива да правите, щом се чувствате стресирани, защото само биха увеличили нивата на стрес.

Не добавяйте нови задачи в списъка си преди да сте завършили съществуващите. Помнете, че времето ви за деня е ограничено и нямате допълнителни часове за още работа. В този натоварен свят човек трябва да си остави и малко време да подиша.

Не правете прибързани решения и заключения. Това е нещо, което повечето хора правят, когато са под стрес. Отделете си малко време да помислите и чак след това взимайте важни решения.

Не загърбвайте нуждите на тялото си. Стресът се отразява на физическото състояние, и обратно. Затова не игнорирайте нуждите на физическото си тяло, ако не искате стресът да се задълбочи. Тренировка, масаж, СПА – дайте си малко време за това, което би ви помогнало за релаксация.

Не се изолирайте от света. Да, има хора, които блокират всички обаждания и съобщения от близки и приятели, в състояние на стрес, защото искат да бъдат сами. Това не е решението на проблемите ви, обаче – даже напротив. Вместо да избягвате близките си, опитайте се да се възползвате от подадената от тях ръка.

Не гледайте назад. Премислянето върху отминали ситуации е стресиращо и болезнено. Животът се случва сега, не в миналото.

5 съвета за добър сън

Биполярно разстройство при жени 

Делфините създават приятелства подобно на хората



Празниците са повод, но не са причина да се натъпчете Празниците са повод, но не са причина да се натъпчете
По стара традиция приемаме предстоящите коледни и новогодишни празници като зелена светлина да се натъпчем с каквато храна си поискаме, колкото си поискаме и до каквато степен можем да поемем, а често и повече отколкото можем да поемем.
Подробно
Хормонът на съня помага в борбата със затлъстяването Хормонът на съня помага в борбата със затлъстяването
Мелатонинът е най-известен с ролята си на регулатор на цикъла сън-бодърстване, което го прави един от най-важните хормони за нашето физическо и психическо здраве. Оказва се, че мелатонинът, подобно на много други хормони, има и други функции в човешкото тяло.
Подробно
Треска (висока температура) Треска (висока температура)
Треската е покачване на телесната температура над нормалните дневни вариации , съпроводено с покачване на зададената стойност на температурата в хипоталамуса (например от 37 на 39).
Подробно
Цистит - причини, симптоми, лечение Цистит - причини, симптоми, лечение
Циститът е възпаление на пикочния мехур. Настъпва в резултат на инфекция или дразнене. Обикновено се ограничава само до пикочния мехур, но в някои случаи може да засегне уретерите (тръбите, които свързват двата бъбрека с пикочния мехур) и бъбреците.
Подробно
5 изненадващи ползи за тялото от консумацията на фурми 5 изненадващи ползи за тялото от консумацията на фурми
Фурмите са изключителен хранителен източник, съдържайки на 100 грама (ПДП – препоръчителен дневен прием)
Подробно
Куркуминът е новото обещаващо лечение за стави Куркуминът е новото обещаващо лечение за стави
Остеоартритът е най-честата форма на артрит и засяга голяма част от населението. За съжаление, за това състояние няма окончателно лечение, но пък има едно потенциално лечебно средство, което може значително да намали симптомите на заболяването.
Подробно