За Въпроси: +359 889 717 880
За Въпроси: +359 889 717 880
7 храни за по-голямо дупе

7 храни за по-голямо дупе
„Искате да имате дупе като Джей Ло? Значи е време да промените храненето си…„

Модата на големите дупета увлича все повече последователи след себе си.

Повечето хора вярват, че голямото дупе се прави в кухнята, но истината е, че ако държим то да бъде и стегнато, това е възможно само в комбинация с редовни тренировки.

Тук ще се спрем на няколко храни, които да вкарате в диетата си за максимални резултати.

1. Сирене Котидж.
В него се съдържат 22 грама протеини на чаша. Според голям брой проучвания то съдържа и казеин, който е бавно-абсорбиращ се млечен протеин, спомагащ за нарастване на седалищните мускули.

2. Масло от ядки.
Маслата от ядки съдържат полезни мазнини и нутриенти като магнезий, калий, витамин Е и калций, необходими за изграждане на мускулите.

3. Тофу.
Тофуто се прави от соево мляко и доставя манган, селен и калций, които са изключително полезни за задните мускули.

4. Кисело мляко.
Богато на витамин В12, калций, рибофлавин и фосфор то със сигурност ще допринесе са мускулното изграждане.

5. Тиквени семки.
Не само са вкусни, но са и хранителни. Съдържат голямо количество магнезий, който е нужен за оформяне на мускулите по цялото тяло.

6. Авокадо.
Авокадото има множество здравни ефекти, включително и съдържание на калий, който е важна съставка за мускулния растеж и контракции.

7. Протеинови шейкове.
След ежедневната ви тренировка, лесно можете да направите шейк с протеинова пудра и плодове и зеленчуци по ваш избор.
В шейка могат да бъдат добавяни и млека, които допълнително увеличават хранителната стойност.

Средиземноморска диета - насладете се на голямо меню

Ефектите на /минус/ 300 калории



Празниците са повод, но не са причина да се натъпчете Празниците са повод, но не са причина да се натъпчете
По стара традиция приемаме предстоящите коледни и новогодишни празници като зелена светлина да се натъпчем с каквато храна си поискаме, колкото си поискаме и до каквато степен можем да поемем, а често и повече отколкото можем да поемем.
Подробно
Хормонът на съня помага в борбата със затлъстяването Хормонът на съня помага в борбата със затлъстяването
Мелатонинът е най-известен с ролята си на регулатор на цикъла сън-бодърстване, което го прави един от най-важните хормони за нашето физическо и психическо здраве. Оказва се, че мелатонинът, подобно на много други хормони, има и други функции в човешкото тяло.
Подробно
Треска (висока температура) Треска (висока температура)
Треската е покачване на телесната температура над нормалните дневни вариации , съпроводено с покачване на зададената стойност на температурата в хипоталамуса (например от 37 на 39).
Подробно
Цистит - причини, симптоми, лечение Цистит - причини, симптоми, лечение
Циститът е възпаление на пикочния мехур. Настъпва в резултат на инфекция или дразнене. Обикновено се ограничава само до пикочния мехур, но в някои случаи може да засегне уретерите (тръбите, които свързват двата бъбрека с пикочния мехур) и бъбреците.
Подробно
5 изненадващи ползи за тялото от консумацията на фурми 5 изненадващи ползи за тялото от консумацията на фурми
Фурмите са изключителен хранителен източник, съдържайки на 100 грама (ПДП – препоръчителен дневен прием)
Подробно
Куркуминът е новото обещаващо лечение за стави Куркуминът е новото обещаващо лечение за стави
Остеоартритът е най-честата форма на артрит и засяга голяма част от населението. За съжаление, за това състояние няма окончателно лечение, но пък има едно потенциално лечебно средство, което може значително да намали симптомите на заболяването.
Подробно