За Въпроси: +359 889 717 880
печелете бонус точки
докато пазарувате
Поръчайте онлайн
вземете от аптека
Спестете 2% и
безплатна доставка
debit Възползвайте се от нашата система за онлайн разплащания
като плащате с дебитна или кредитна карта
5 СЪВЕТА ЗА ДОБЪР СЪН
5 СЪВЕТА ЗА ДОБЪР СЪН
Пълноценният нощен сън е важно условие за добро качество на живота. Безсънието и недоспиването могат да предизвикат куп психични и други заболявания, затова тук предлагаме няколко съвета да подобряване на съня.

1.Спазвайте хигиена на сън и бодърстване
Излагането на светлина сутрин ви помага да спазвате добра хигиена на съня. Трябва да го направите в мига, в който се събудите, за да дадете на тялото си правилен ритъм. Ако имате възможност, прекарайте половин час навън, за да абсорбирате слънчева светлина. Това ще помогне да спите по-качествено през нощта.

2. Поддържайте спалнята хладна
18-24 градуса по Целзий е препоръчаната температура за необезпокояван сън.

3. Осигурете си необходимия мелатонин
Качеството на съня може да бъде подобрение с помощта на хранителни добавки, които засилват производството на мелатонина, необходим за добър сън. Според проучвания в САЩ приемът на витамин В6 също подобрява съня. Тези добавки са изключително полезни за хората, които се будят по средата на нощта.

4. Старайте се да живеете здравословно
Аминокиселината триптофан подобрява съня и се добива от протеинови храни. Тренировките също стимулират производството на триптофан, както и консумацията на въглехидрати. Може да подобрите съня си като приемате богата на протеини и въглехидрати закуска и тренирате през деня.

5. Отпуснете се
Заспиването е много по-лесно, ако направите кратка медитация, четете книга или правите нещо друго, за да отпуснете съзнанието. Повечето хора се нуждаят от около 2 часа, за да спрат да мислят за работа.