За Въпроси:  sales@afya-pharmacy.bg
За Въпроси:  sales@afya-pharmacy.bg
Готови ли сте за лятото? Посетете нашия ЛЕТЕН МАГАЗИН и се възползвайте от многобройните ни промоции и специални предложения
КАК ДА НАПРАВИМ КАФЕТО СИ ПО-ПОЛЕЗНО ЗА ЗДРАВЕТО

КАК ДА НАПРАВИМ КАФЕТО СИ ПО-ПОЛЕЗНО ЗА ЗДРАВЕТО
Кафето е една от най-популярните напитки в целия свят. Много здравни специалисти твърдят, че е и една от най-здравословните. За някои хора то е единственият източник на антиоксиданти в диетата.

Ето няколко начина, с помощта на които можете да превърнете кафето си от здравословно в супер здравословно.

1. Без кофеин след 14 часа.

Кофеинът е стимулант, който дава енергия да останем будни, когато ни се спи, но ако пиете кафе късно през деня, може да нарушите съня си, а лошият сън е свързан с безброй здравословни проблеми.

Затова следобед избирайте безкофеиново кафе или чаша чай с по-ниско съдържание на кофеин.

Трябва да се отбележи, че някои хора са нечувствителни към кофеин и консумацията му не пречи на съня им.

2. Не тъпчете кафето си със захар.

Захарта може да превърне кафето в нещо много вредно. Захарта, предимно заради високото съдържание на фруктоза, се свързва с голям брой сериозни заболявания като затлъстяване и диабет. Ако все пак не можете да преживеете без сладко в кафето, използвайте естествени подсладители като стевия.

3. Избирайте качествено кафе, за предпочитане органично.

Качеството на кафето варира значително в зависимост от метода на обработка и начина на растеж на кафените зърна. В някои случаи зърната се пръскат с пестициди и други химикали, които са вредни за здравето.

4. Не прекалявайте.

Прекомерната консумация на кафе може да има нежелани странични ефекти, въпреки че чувствителността на отделните хора варира. Затова не пийте повече отколкото тялото Ви може да поеме без да си създавате дискомфорт.

5. Добавете малко канела или кокосова захар.

Канелата понижава кръвната захар, холестерола и триглицеридите при диабетици и се свързва много добре с вкуса на кафето.  Кокосът пък е пълен с антиоксиданти и има множество полезни ефекти върху здравето.

6. Избягвайте нискомаслени и изкуствени сметани.

Смята се, че те са високо преработени и съдържат подозрителни съставки, въпреки че за момента няма достатъчно доказателства за здравните вреди и ползи от не-млечните сметани. Във всеки случай естествените хранителни продукти са по-добрият избор.

Пълномаслените сметани съдържат калций, витамин К и други важни вещества за тялото, затова са за предпочитани пред изкуствените.

7. Варете кафето си с хартиен филтър.

Вареното кафе съдържа кафестол – вещество, което може да повиши холестерола в кръвта.
Хартиеният филтър понижава кафестола  като същевременно пропуска кофеина и полезните антиоксиданти.




7 навика, които ни карат да изглеждаме по-млади 7 навика, които ни карат да изглеждаме по-млади Тайната на младостта и красотата се крие в простите неща – вижте кои са те и как могат да ни помогнат? Подробно
Защо грозните лица почти винаги се запомнят по-лесно Защо грозните лица почти винаги се запомнят по-лесно Красива сте, а не ви забелязват особено? Ето какво обяснение дават учените защо почти винаги се получава така! Подробно
Подхранете своето здраве с продуктите на Walmark Подхранете своето здраве с продуктите на Walmark До края на месец юни в Аптеки Афиа можете да закупите продуктите на Walmark на преференциални цени Подробно
Какви типове мъже искат подсъзнателно жените Какви типове мъже искат подсъзнателно жените Защо някои мъже лесно получават всяка, а други се мъчат да си уредят дори една среща и то не винаги успешно? Подробно
Специализирана грижа за кожата през юни от URIAGE Специализирана грижа за кожата през юни от URIAGE През юни URIAGE дава възможност на Вашата кожа да бъде сияйна, красива и здрава на чудесна цена Подробно
4 възможни причини за внезапно наддаване на тегло 4 възможни причини за внезапно наддаване на тегло Понякога наддаването на тегло може да бъде признак на заболяване, особено ако водите здравословен начин на живот Подробно