До -50% на слънцезащитна козметика през юли
contacts
afya
Марки
Категории
Продукти Разширено
Лоялен клиент
0

Здравословни закуски, които всъщност не са здравословни

Здравословни закуски, които всъщност не са здравословни
„Какво точно е здравословна закуска?“ е въпрос, който затруднява доста хора. Често се случва да се колебаем между въглехидрати, протеини и мазни и какво е най-правилното им съотношение.

Понякога направо пропускаме закуската, закъснявайки за работа или пък се нахвърляме на най-бързата и лесна закуска в лицето на палачинка, мъфин, вафла, смути, баничка и т.н – списъкът с лоши избори е богат.

Наблегнете на протеините по време на закуска съветват експертите

Има и такива избори, които „претендират“ да са здравословни, но в действителност не е така.

Прочетете кои храни да избягвате, ако желаете закуската ви да бъде пълноценна и здравословна.

Замразени въглехидрати

Замразените гофрети и палачинки изобилстват от лоши въглехидрати, които не могат да ви заситят, защото се храносмилат твърде бързо. Четете съдържанието на фибри и пълнозърнести съставки на етикета, защото понякога храните биват отбелязвани като „пълнозърнести“, но в действителност пълнозърнестата съставка в тях е не повече от 10%.

Тестени закуски

Банички, кашкавалки, кренвиршки и други подобни вкусотии са нищо повече от глутен, лоши мазнини и въглехидрати, и не са създадени да се ядат ежедневно.

Барчета

Изкушаващо е да хапнете вкусно и бързо барче, което не изисква готвене. Освен това тези закуски претендират да са богати на протеини и фибри, но истината е, че са пълни с химикали и захар. Отново – четете съдържанието.

Плодови сокове

В рекламата им може да се твърди, че са здравословни, пробиотици и т.н, но само прясно изцеденият плодов сок без добавена захар може да има такива претенции. Все пак не забравяйте, че и в последния има захар под формата на фруктоза.

Йогурт

За да придобие този приятен сладък вкус, йогуртът бива подсилен с изкуствени аромати, захари и нежелани калории. Вместо това се придържайте към традиционното кисело мляко.

Смути

Смутито е по-добър избор от плодовия сок, но не прекалявайте с плодовете в него, защото те съдържат не малко захари.

Три научно доказани трика, за да се храним по-малко по здравословен начин

Мюсли

Някои производители представят продуктите си като „здравословни“, „антиоксиданти“, но ако се загледаме в съдържанието ще установим, че те са много далеч от това.




Прочети още
Стани част от нашия свят
Абонирай се и открий света на Аfya-pharmacy и неговите специални предложения
debit Възползвайте се от нашата система за онлайн разплащания
като плащате с дебитна или кредитна карта
debit Доставките на поръчките се извършват чрез
куриерските услуги на Спиди АД