- 60% на всеки втори продукт Avene, Ducray и А-Derma
promotions

В света на йога с Рали: Гъвкавост за всеки с йога

В света на йога с Рали: Гъвкавост за всеки с йога
Гъвкавостта е за всеки с помощта на йога!

Йога е един от най-добрите начини за подобряване на нашата гъвкавост. А защо да работим върху гъвкавостта?

По-малко мускулно напрежение. Когато разтягаме мускулите, ние освобождаваме напрежението, което прави движенията по-лесно.

По-малко болка. Напрегнатите мускули са болезнени мускули. По-добрата гъвкавост помага за облекчаване на дискомфорта във врата, гърба и раменете.

Болките – защо ги изпитваме и как да им повлияем


По-добро кръвообращение. Гъвкавостта може да засили притока на кръв и така да помогне за възстановяването на мускулите.

По-малък риск от нараняване. Когато мускулите ви са по-силни и по-гъвкави, те стават по-малко податливи на наранявания.

По-добра стойка. Забелязвали ли сте някога как ставате свити, когато тялото ви се чувства напрегнато? Освобождаването на това напрежение може да ви помогне да стоите изправени без усилие.

Гъвкавостта не се развива за един ден, но с редовна практика бързо ще усетите ползите. За да ви помогна да започнете, събрах някои от моите любими пози за повишаване на гъвкавостта. Не забравяйте да слушате тялото си и да се съобразявате с неговите нужди и възможности. Не бива да изпитвате болка по време на изпълнението на която и да е йога поза.

Знаете ли, че... Интересни факти за мускулната система
 
Парсвотанасана
 
Започнете в изправена позиция със събрани стъпала. Направете голяма стъпка назад с левия крак. Поставете лявото стъпало плътно на пода под лек ъгъл. Бедрата и торсът остават насочени напред. Краката са изпънати. Вдишайте и издължете гръбнака. Издишайте и се наведете напред от хълбоците, без да огъвате талията и без да заобляте гърба. Наведете торсът колкото е възможно напред и надолу. Пуснете ръце на пода или върху десния крак. Задръжте позата за 30 секунди до 1 минута и след това се върнете в изправено положение, докато вдишвате. Повторете и с другия крак.
 


Анджанейасана (Полумесец)
 
Започнете на колене и изнесете десния крак пред вас. Подравнете дясното коляно над десния глезен. Левият крак е издължен, с коляно на пода и пръсти на крака насочени назад. Притиснете добре към пода дясното стъпало и предната част на лявото ходило. Вдишайте и повдигнете торса нагоре. Подпрете длани върху дясното бедро. Ако се чувствате балансирани, повдигнете ръцете право нагоре. Изтеглете опашната кост надолу към пода и повдигнете срамната кост към пъпа. Издължете гръбнака. Активирайте областта на плешките и повдигнете гърдите. Задръжте позата за 30 секунди до 1 минута. Придвижете торса си обратно към дясното бедро и поставете ръце на пода. Бавно освободете десния крак и повторете позата с левия.




Прочети още
Стани част от нашия свят
Абонирай се и открий света на Аfya-pharmacy и неговите специални предложения